Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Carina Losenborg - 2 juni 2010 21:15

nu har jag plockat in valparna för dagen.. det har varit varmt idag och de har njutit.. de har legat helt nöjda i hundgården.. men funderar på om jag ska åka och göra någont med dem imorgon.. kanske åka ut i skogen.. det brukar valpar uppskatta :)

Men vi får se vad som hinns med imorgon.. Då fyller valparna 5 måndader oxå så då kommer det absolut nya bilder.. jag har haft fullt upp så det blev inga idag men imorgon ska jag skärpa mig..

Sov nu gott allihop så ser vi igen imorgon :)



Av Carina Losenborg - 2 juni 2010 08:44

I dag skiner solen.. vaknade vid 7 av att klockan ringde. har faktiskt sovit i natt så jag känner mig utvilad :)
katten skriker av fulla muggar, kan bero på att kattmaten är slut :( hmm och affären öppnar inte förrän kl 10 så det är bara att vänta för henne :(


Gick ut till valparna (de sover i min lilla friggebod nu) möts av att de stora hundarna har gått igenom soptunnan så det ligger skräp över hela golvet, valparna har skitat ner ordentligt så det var bara att lyfta ur dem och ta bort dem till hundgården. De har nu fått mat alla hundarna och är rastade.


Jag har städat valplådan för den vara verkligen inte ren..


idag ska jag städa men jag ska oxå vara med i radion kl 11 :) om ni vill lyssna så finns det på www.sr.se/jonkoping om ni hittar klippet som är mellan kl 11-11.30 idag så hittar ni mig.. (går ju inte hitta än men senare under dagen :) länk kommer att komma :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards