Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Carina Losenborg - 4 juni 2010 16:47

          

Tikarna


      

Hanarna


:) visst är de fina??

Av Carina Losenborg - 4 juni 2010 11:58

                                    

Av Carina Losenborg - 4 juni 2010 08:26

Alla hundarna matade, fått kissa av sig, lekt en stund och myser nu i solen. Jag ska snart ta promenader med dem men jag tänkte ta dem en och en.. vill gärna att det finns några kvar som vaktar valparna.. ha ha jag tycker synd om den som ska försöka ta en valp :) den kommer komma därifrån med ett bett i rumpan :) Alla 3 vuxna vaktar om jag inte är i närheten och det är bra. Man kan lita på dem :)


Idag ska jag ta ut valparna en och en och fota dem i det fina vädret.. de är enormt goa och "tjocka" ser ut som små nallebjörnar :) helt underbara. Kan vara så att vissa får blåa eller blått i ögonen.. börjar visa sig nu :) ska se om jag kan få med det på bilderna :)


idag ska jag annars, ha kunder, se till att björns bil blir lagad, handla, köpa solglasögon till Tuva och köpa ett nytt koppel :) Beon tyckte det var tråkigt att sitta fast igår så kan bet av kopplet :/ suck.. och det var det enda läderkopplet jag hade kvar resten av kopplen har bus bitit sönder. (var länge sedan) ja ja lite bus måste man tåla :) funderar på om jag ska lasta in allihop och köpa ut o låta dem leka i skogen :) hmmm ja kanske det då slipper jag 3 promenader.. :) Bilder kommer..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards