Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Carina Losenborg - 7 juni 2010 18:55

1 valp är nu kvar.. tyvärr fick jag ett återbud så jag har en tikvalp kvar.. det är Aussieringens True Delight. Hon är en mycket påhittig och social valp som redan nu visar upp egenskaper som kommer att föra henne långt. Hon har mycket motor och enorm charm. Hon vill alltid följa med överallt men håller sig oftast i närheten av mig. Hon är dock överteckand så man kan inte använda henne i avel eller ställa ut henne men annars är hon precis som alla andra.

Här kommer lite bilder på henne..


      

Av Carina Losenborg - 7 juni 2010 14:24

sitter o väntar på att det ska sluta egna en stund så jag kan bära in mina 5 pallar med produkter som jag fick av doggy idag men regnet vill inte ge sig uten blir bara mer och mer.. såååå tråkigt..


Valparna och Hundgårdshundarna är iaf torra än.. de har just fått mat och de verkar inte lida av att vara ute. utan springer omkring som vanligt och leker men de håller sig under tak. :) smarta :)

Av Carina Losenborg - 7 juni 2010 09:08

Regn!! Usch det gillar vi inte, det är jobbigt när man har valpar, de vill ju vara ute.. så jag tror jag har löst det iaf tillfälligt.. jag har satt upp plast som tak på iaf en liten bit av hundgården, det är inte vackert men det fungerar bra, det regnar inte på dem.. Jag ska ta och kolla till dem om en stund så att pasten håller och så att de inte är för blöta då får de vara inne istället.. men jag hoppas på att de kan vara ute iaf en stund, de blir så rastlösa inne..


Någon som har ett bra tips på vad man kan hitta på med 11 hundar i regn?? Funderade på att åka o bada men inte ens väder för det.. suck.. åker kanske och tränar en stund men det beror på hur mycket det tänker regna..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards