Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Carina Losenborg - 8 juni 2010 09:00

Idag regnar det inte :) hurra!!!

Dagen började vid 7 med att jag väckte Tuva och gav henne frukost, sedan gick jag o släppte ut hundarna. De blir lika glada verje morgon :)

Nu ar jag iaf rastat alla hundar, stora som små. Gett alla mat. Lämnat Tuva i skolan, fixat köket och satt på en maskin, duschat och gjort mig iordning o nu sitter jag här. Har iof ätit frukost oxå :)

Idag ska jag träffa Anna och äta lunch, sedan bir det hem och städa och ta hand om alla produkter o städa mit hus, sedan har jag en massa kunder i em.. så jag har att göra.. hade en lugn dag igår men idag blir det kunder och det blir det resten av veckan oxå.. Men det är skönt med en dag ledig ibland. :)


jag ska försöka skriva ihop lite om alla valparnas personligheter ikväll.. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards