Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Carina Losenborg - 10 juni 2010 12:46

Nu har jag gråtit igen.. jag blir alltid tårögd så fort det är skolavslutning, när barnen sjunger, när man får sjunga den blomstertid nu kommer.. ja ja det är inte lätt, det är så vackert att jag inte kan hålla tårarna borta.. :)


Iaf så mår alla valparn bra, de busar och leker massor och idag ska de få följa med mig och träna på jbk. Jag ska träffa Ulrika och Emma där och träna Agility så då får de följa med. Jag tänkte jag skulle köra med alla hundarna även med Bimbo, blir inte så mycket eller länge men nu är det dax att börja sätta igång henne..


Härromdagen var valparna med mig ute i skogen, det gillade de skarpt.. de klättrade i myrstackar, hoppade bland blåbärsriset och en av dem trillade ner i ett hål.. (fick upp henne ) :) ja så kan det gå i skogen... dock fick jag gå igenom dem efter o kolla efter fästingar, en hittade jag iaf..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards