Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Carina Losenborg - 11 juni 2010 13:20

vilket dåligt väder det är.. suck.. väntar på valpköpare men det är inte lika roligt att visa valpar i ösregn.. roligare när det är sol och varmt och man kan sitta på gräsmattan.. Jag vill ha sol!

Av Carina Losenborg - 11 juni 2010 08:29

Trött idag! Valparna och Bimbo väckte mig vid 20 över 7 då var det full rulle i huset.. ja ja släppte ut valparna och Bimbo och Bus. Alla racade runt och de har blivit mycket modigare och nu tar de egna utflyket, så när man släpper ut dem så har man dem överallt.

Synd bara att det regnar idag eftersom jag ska ha valpköpare här idag men det löser sig.. :) Nu ska jag iaf ge alla hundarna mat och gå ut med de stora. Sedan ska jag se om jag hinner träna lite slalom idag. Både Bimbo och Bus börjar bli riktigt duktiga.


Var och tränade på Jbk igår med Emma och Ulrika, det regnade hela tiden och när vi kom hem var vi alla sjöblöta, hmm undrar om mina skor har torkat..

Iaf så tränade jag med Bimbo och Bus och de var jätteduktiga.. Vi gjorde en bana som vi körde, båda hundarna tar nu alla hinder, de tycker dock att man kan hoppa brevid på däcket så det behöver vi träna.. men Bimbo kommer jag anmäla så fort hon får.. men Bus måste få mer tid på sig, hon gör allt men måste lära sig att lyssna och vad allt heter mm.. sedan kommer hon bli kanon.

Idag ska jag träna med Beon, vi tänkte ju att han ska ställa upp i en lk1 tävling om ett litet tag.. så det är dax att börja hårdträna nu..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards