Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Carina Losenborg - 12 juni 2010 16:51

idag har jag och beon varit på Dm i forserum. Jag vaknade och gick upp vid halv 7, gjorde mig iordning och sedan släppte jag ut gänget. De fick springa och rastas sedan fick de gå tillbaka in så har björn och tjejerna fått ta hand om dem idag, Beon och jag har haft en kanondag trots regn och mycket kraftig blåst.. var svårt att sätta upp tältet i hård blåst men jag var glad att jag hade det annars hade jag blivit genomblöt och kall..


imorgon ska jag ta bilder på valparna igen och lägga ut så ni får se vad de har växt.. Var just ute och gav dem mat, de äter nu 4 gånger om dagen och de äter sin mat torr.. detta för att underlätta för er valpköpare. :)

iaf så mår alla bra och de äter sover och leker hela tiden.. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards