Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Carina Losenborg - 13 juni 2010 18:07

Blir inga fler bilder i dag, är inte speciellt roligt väder och jag vill helst ha sol.. så jag hoppas på det imorgon då ska det bli fler bilder.


Iaf så har jag bakat en massa hela em. Varit och kramat lite på valparna och umgåtts med Beon.. Nu väntar vi på pizza, sedan blir det film, godis, kakor och annat onyttigt. :) dax att ha en slappar, syndar dag :)


Imorgon ska jag ta och hämta en cykel så jag kan börja cykla med hundarna och sedan ska jag umgås med Tuva och valparna hela dagen. Jobbar inte förrän på kvällen :)



Av Carina Losenborg - 13 juni 2010 11:05

                                                                  

vissa valpar var svårare att fota än andra :) de vill inte riktigt sitta stilla :) Jag ska ta och ta enskilda foton på dem oxå som jag lägger ut senare :)

Av Carina Losenborg - 13 juni 2010 07:28

Oj vad man kan vara trött, jag förstå inte varför jag är så trött hela tiden, jo det så klart på morgonen är jag ju pigg men somnar varje kväll som en stock vid senast 10.. suck.. jag tror min sambo blir lite trött på mig :)

iaf så har jag nu varit och släpt ut alla hundarna, de är rastade men frukost får dröja en stund till, de fick just mat av bimbo o av erfarenhet vet jag att de inte brukar vilja ha vanlig mat efter det, jag sulle tro att de har lekt av sig nu och lagt sig o sova.. Det är iaf helt tyst så jag antar det :)


Idag ser vädret ut att bli bättre så jag funderar lite på om jag ska åka iväg med valparna kanske till skogen och låta dem sprinag av sig.. alltid lika roligt för dem.. det är bra för de stora oxå som verkligen behöver komma igång nu efter all vila. Jag ska iaf köpa en cykel och börja cykla med dem så att de får lite muskler och Bimbo behöver som sagt en massage.


Beon fick en massage igår när jag stod och jobbade, när det blir tid över brukar jag försöka ta mina egna hundar så att de får lite oxå.. :) Beon är inte speciellt stel men jag hittade lite grus även på honom, dock är det bra att man snabbt och enkelt kan ta bort det.. jag ska ta honom igeon om en vecka för att se att allt är borta..


Bus fyller ju 1 nu snart då ska jag ta och börja massera henne lite oxå, inte för att hon behöver det men ändå. bara lite avslappnande.

Bimbo behöver det ju massor just nu, man riktigt ser på henne hur stel hon är.. men jag vet ju att jag kan ta bort det så.. vill inte riktigt än medans valparna är här, jag får ta det som mission på midsommar att gå igenom hela henne :)


Oj nu tittar solen fram :) Vad underbart jag ksnake skulle ta och lasta in allihop i bilen och åka en sväng.. :) vi får se vad det blir :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards