Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Carina Losenborg - 14 juni 2010 08:48

God Morgon på er allihop!

Vissa av oss har ju varit uppe länge som vanligt :) Idag har jag släppt ut alla hundarna, städat undan efter natten, gått ut en promenad med de stora hundarna, gjort mig iordning, ätit frukost och nu sitter jag och Tuva och tittar på TV. Vi väntar på att klockan ska bli lite mer, Tuva ska till läkaren idag och kolla på en knöl hon har på halsen och då får valparna vara inne..   Så jag har gjort iordning till dem så att de får sin frukost inne idag :) De diar fortfarande Bimbo på morgonen så därför får de vänta en stund med frukosten.


Idag ska jag hämta min nya cykel :) Sedan ska jag lära Beon att springa med mig när jag cyklar. Han behöver ta ut sitt steg och det gör han inte när man går med honom. Han är så stor att han inte kan ta ut steget i vanligt tempo utan behöver gå lös eller likande för att kunna ta ut det. Det kommer göra honom gott :)

Bimbo och Bus ska oxå få springa men det tar ett tag innan de får göra det.. Det kommer bli korta korta rundor i början så får vi se..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards