Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Carina Losenborg - 23 juni 2010 16:00

om ni vill ha alla valpbilder så tar ni med er ett usbminne så kan vi föra över alla bilder till er..

Av Carina Losenborg - 23 juni 2010 14:00

Alla valparna gick igenom med glans :) 2 av dem hade pyttesmå navelbrock som inte kommer vara några problem eller kommer vara kvar enligt veterinären.. så det var inget att oroa sig över, nu är iaf alla chippade, vaccinerade och ögonlysta och allt såg kanon ut så nu är alla välkomna att hämta sina små underbaringar :)

Av Carina Losenborg - 23 juni 2010 08:17

Först till Helene - klart du får komma min dörr är alltid öppen för dig :) Jag kommer till dig efter midsommar och tittar på de små underverken. Om jag får :)


Idag ska vi åka och veterinärbesiktiga alla valparna, vi åker om en liten stund. Alla hundarna ska med eftersom de stora ska få sina vaccinationer. Så nu får ni alla hålla tummarna för att det går bra. Iaf så känns det lite vemodigt att de ska åka imorgon jag kommar sakna dem men inte allt jobb.

Men valparna är underbara och jag kom på i natt att jag sista veckan har ställt in mig så mycket på att de ska åka att man nästan stänger av. Man gosar inte lika mycket med dem och njuter inte lika mycket utan det blir mest jobb. Men det finns ju inte ont om andra som vill gosa och lite gos från min sida får de oxå :) Men när man har 8 valpar som alla vill har ens odelade uppmärksamhet blir det lite konstigt, man hinner inte med och kan inte ge dem vad de behöver så nu är det dax att ni valpköpare tar över.

Ni får hem glada, underbara valpar som behöver er fulla tid ett tag framöver :) Jag är så glad över att just ni ville köpa valpar från mig och är tacksam över att alla valparna kommer att få så bra hem. Hem där de kommer att utvecklas till underbara och vackra hundar. Men nu ska jag gå och lasta in de 11 i bilen och köra till djursjukhuset :) jag återkommer med resultaten sedan. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards