Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Carina Losenborg - 22 februari 2010 15:29

nu har jag Bimbo och Bus varit och tagit ett blodprov på bimbo. Detta bodprov kommer tala om när Bimbo är på rätt dag för att paras. Dock får jag inte svaret förrän imorgon så nu är det bara att vänta till imorgon!

De skulle ringa vid 2 imorgon så då får jag veta om jag ska slänga ig in i bilen och köra till Sala på en gång eller om jag kan vänta ett par dagar :o)

Uppföljning på detta kommer imorgon :o)


Ps måste tacka den snälla personalen på djursjukhuset i jkpg som tog blodprovet utan att raka henne på benet :o) Hon ska ju ställas ut på söndag så det var snällt :)

Av Carina Losenborg - 22 februari 2010 13:29

Att klippa tassarna och göra dem fina är inte så värst kul varken för dem eller för mig. Bus gillar dock att bli ompysslad men Bimbo ligger mest stilla för att hon vet att hon måste. Här kommer lite bilder på resultatet.

    


Oj lite ojämt blev det visst men det är nog bara jag som ser :o)

Av Carina Losenborg - 22 februari 2010 09:05

I Morse var det 22 minus när jag vaknade vid 7. Bimbo gillar inte när det är så kallt då fryser hon. Även om man sätter täcke på henne så vill hon inte gå ut. Jag kan förstå henne det vill inte jag heller. Bimbo har alltid varit känslig för kyla men gillar värme :o) Hon gillar inte när det rengar heller då springer hon ut och kissar och vill sedan in igen.. :)


Nu har iaf solen kommit upp så om en stund när det har blivit lite varmare ska vi och gå ut en sväng men just nu ligger båda hundarna och är nöjda med det! Tänkte att jag ska ta med min kameran ut och ta lite nya fina bilder så de kommer i em.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards