Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Carina Losenborg - 5 maj 2010 22:44

nu är det dax att somna och få lite sömn. Valparna sover gott i sin korg och Bimbo ligger på golvet och sover. Jag hoppas på att natten blir lugn och skön.


Lite jobbit för just nu fungerar det inte att lägga up bilder, jag hade tänkt ge er en liten godnatt bild men det går inte så det får bli en god morgon bild istället :)


Sov gott allihop!

Av Carina Losenborg - 5 maj 2010 14:36

Idag har jag haft en bra dag! Jag har haft ett mycket trevligt besök och det jag uppskattade mest var den ärlighet och uppriktigheten man kände hon hade! Jag gillar verkligen trevliga och framåt människor som är snälla och trevliga. De gör att man mår bättre och känner en enorm glädje över att ha sådana vänner.

Bort med människor som stjäl ens energi och fram för människor som delar med sig av sin possitiva energi!


Valparna sover just nu gott och Bimbo har just ätit lunch. Hon sover oxå. :) Skönt med nöjda valpar, i natt hade en av valparna en pipperiod.. det är lite jobbigt när de inte är nöjda utan måste krypa runt och pipa och skrika, tills de hittar det perfekt stället att somna på, gärna ovanpå en annan valp. :)

Av Carina Losenborg - 5 maj 2010 08:17

Tuva har varit hemma ett par dagar med ont i halsen men är nu ok, dock fick hon stanna hemma i dag oxå för de skulle vara ute hela dagen i skolan. Bättre tt vara hemma en extra dag då.. Så så här mysigt hade hon det på morgonen..


  

Visst har de det mysigt?? :)


Valparna har lite roliga saker för sig oxå, visst är denna bild lite kul. De vet ine om varandras färger men ändå lägger de sig på detta viset..


  


Natten har varit ganska lugn och jag hoppas på att bimbos mage är bättre idag. Idag ska jag träna lite med de andra hundarna. Tänkte köra igenom hela 1:an med Beon och med bus ska jag köpa fot, kontakt, stå och inkallning.


Men nu ska hundarna få gå ut och sedan ska de få frukost och det ska även vi tvåbeningar få.

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards