Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Carina Losenborg - 23 maj 2010 19:18

Har varit lite dålig med att uppdatera bloggen på sista tiden så här kommer ännu ett inlägg :)

Idag har varit en bra dag. Många valpköpare har varit här och tittat idag. Alltid lika roligt även om man bli trött framåt kvällen.
Beon har ju inte varit hemma idag eftersom han har varit hos mamma och jag inte hann hämta honom på morgonen. Men Bus och Bimbo har haft så roligt idag. Äntligen är Bimbo tillbaka och vill leka som vanligt igen. Hon och Bus har racat omkring och haft jäteroligt. Bus har ju oxå fått vara med valparna idag, det brydde sig inte Bimbo om det minsta utan låg helt lugnt och tuggade på ben.

Imorgon ska Beon få träffa dem om det blir fint väder så de kan vara ute. Bättre att de träffas ute :)

Imorgon ska jag åka till Skövde igen och massera hundar. Men jag åker inte förrän på em så jag är hemma och kan skriva på fm. Iof får jag besök av en vän på fm men lite tid ska jag nog få.


Till er som inte kommit på vilket namn eran valp ska ha i stamtavlan än så har ni till på torsdag på er.. sedan måste jag skicka iväg papprena så att vi får stamtavlorna i tid. Vill ni inte bestämma namnet så säg till så löser jag det.


Ha nu en bra kväll det ska jag ha..

Av Carina Losenborg - 23 maj 2010 16:25

  

Bimbo leker med valparna


  

Bus hälsar på säkert avstånd :)


    

Bus inne i valphagen


                             

Alla Valparna somnade uti i hagen.. sedan kom regnet så då gick vi in. 

Av Carina Losenborg - 23 maj 2010 09:56

igår blev det ingen uppdatering eftesom jag var i kalmar hela dagen, Bus var med Ulrika och tävlade och Beon är hemma hos min mamma (ska hämta honom i em) Bimbo och valparna fick stanna hemma med Björn.


Valparna har nu fått prova på att äta riktig mat och de är riktiga matvrak :) Se bilderna :) Alla växer så det knakar och nu är de vakna ganska mycket, leker massor och har fått sina tänder vilket märks när de biter en i tårna :)


    

Presentation


Denna blogg kommer handla om Bimbo och hennes valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards