Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Carina Losenborg - 2 mars 2010 10:04

Nu har jag uppdaterat hemsidan www.aussieringen.se med det nya, behöver lägga ut lite nya bilder speciellt på Bus :) men jag får väl göra det imorgon.


 

Bild på Bianca (beons syster) och Bus 

Visst är hon lik sin mamma Bimbo???

Av Carina Losenborg - 2 mars 2010 08:36

Hundarna hade mycket tråkigt igår, jag låg i migrän hela dagen och spydde, mådde skit, hundarna fick klara sig utan promenad, men de fick vara ute en massa och leka och rasta sig på vår tomt.
Idag är det bättre med migränen men idag ska jag operera båda mina knän.. Ska vara inne på Ryhov vid kl 12 så innan jag åker ska jag gå en promenad med hundarna sedan tar Ella dem efter skolan.

Känner mig jättenervös!! Jag brukar inte må så bra av narkos så jag hoppas det går bra.

Bimbo får nu vara med de andra två men hon är lite påfrestande, hon är på Bus hela tiden och ska trycka till henne. Dock har bus börjat tröttna och säger nu mera ifrån. Då piper och gnäller Bimbo istället. Det är lite påfestande men mest för Bus tror jag.


Ovido - Quiz & Flashcards