Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Carina Losenborg - 23 mars 2010 11:19

Idag regnar det men det är bra för då försvinner snön fortare, även om det medför smutsiga hundar, skitiga golv och lockigt hår :)

Har haft kunder hela morgonen och nu är första gången idag jag sätter mig ner och tar det lugn. Hundarna är rastade och ligger och tuggar på ben. Helt nöjda speciellt Bimbo. Hon vill helst inte vara ute när det regnar, även om hon har täcke på sig så vill hon helst vara inne!!


Idag är jag i tidningen oxå, Jönköpingsposten var här i går och gjorde repotage om att jag ska följa med landslaget i Lure coursing till Em i Frankrike i sommar.. Jättebra artikel, så jag är jättenöjd.


Idag hade jag tänkt åka och träna lydnad med hundarna men det regnar lite för mycket. Så det kommer nog att bli träning inne idag. Funderar på vad jag ska lära dem för kul?? Hmm någon som har några bra roliga övningar man kan göra inne??

Ovido - Quiz & Flashcards