Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Carina Losenborg - 24 mars 2010 17:20

Mina hundar brukar alltid skälla om det kommer någon, vare sig det är en familjemedlem eller om det är någon främmande. Jag gillar inte att de skäller speciellt mycket, de kan få säga till med sedan ska de vara tysta.

Har jobbat mycket med detta men har man 3 hundar så stressar de upp varandra och man får med skall än man vill ha.

Men idag var de helt tysta :) Äntligen har all träning gett resultat!!

Så i kväll ska jag fira med Hockey och Pizza :)

Av Carina Losenborg - 24 mars 2010 11:22

Idag vaknade jag vid halv 5 och kunde inte somna om, suck.. men jag gick inte upp förran klockan ringde vid 7. Idag gick tuva till skolan efter ett par dagar hemma med förkylning och hosta.

Jag kom på att jag borde avmaska Bimbo och eftersom jag använder ett giftfritt avmaskningsmedel som heter crossroad så kan jag göra det även om hon har valpar i magen :) Det var inte länge sedan jag avmaskade henne men ville ändå göra det igen eftersom hon på sista tiden har stoppat i sig allt hon kommer över i form av mat. :) Alla hundarna fick en dos och de behöver verkligen inte tvingas, de slåss om att få äta upp det :) Smakar mumma :)


Nu ligger hundarna och tvättar varandra , beon slickar just nu Bus och så går de runt så att alla blir rena och fina, det är ju annars något man inte kan säga om dem efter en promenad. Då är de kolsvarta på magen och tassarna. Så frågan är var det inte bättre med snö???

Ovido - Quiz & Flashcards