Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Carina Losenborg - 6 mars 2010 20:15

Sitter och funderar på tema till valpnamn. Förra kullen döptes efter Bilar, det var min sambo som fick döpa den kullen. Nu funderar jag på bra teman till denna kullen. Jag har 2 förslag så här långt.  Sprit och kryddor.   


Ja vad säger ni kom med förslag!!

Av Carina Losenborg - 6 mars 2010 17:49

Idag har i haft besök av valpköpare! Hundarna var helt vilda :o) De har ju haft det lite tråkigt de senaste dagarna och nu börjar det märkas på dem :o) Speciellt när det kommer någon, då ser de sin chans att busa runt och leka :o)Gör ju inget men i vanliga fall brukar de vara väldigt lugna inne och mer bus och lek ute istället. Imorgon hoppas jag dock att jag kan ta en promenad, kanske inte så lång men iaf en promenad.


Dock blir jag glad av att det är så många trevliga valpköpare jag har fått tag på denna gång det känns jättebra och jag tror att detta kommer att bli kanon!!


Jag har dock haft en lite jobbig dag idag, mår sådär, nacken och knät spökar. Men så är det ibland och då är det bara att bita ihop och fortsätta.


Nu ligger iaf alla hundarna och sover. Så det var nog bra att de fick besök så att de fick ut lite energi :o)

Av Carina Losenborg - 6 mars 2010 07:55

idag måste mina hundar få lite att göra. De börjar blir väldigt uttråkade. Jag skulle behöver någon som gick 2 mil med dem så att de fick springa av sig.  Jag har ont idag så jag kan inte hur gärna jag vill. Knät värker! :(


Frågan är vad jag ska hitta på för utmaning till dem?? Kanske jag tar och gömmer lite godis mm ute så att de kan leta och använda nosen.. Synd att det är så kallt annars hade jag slängt ut dem i hundgården en stund men eftersom den inte är vinterisolerad så använder jag den inte på vintern om det inte är väldigt skönt ute. Bimbo gillar ju inte kyla så henne vill jag inte sätta i en kall hundgård, de andra klarar sig en stund med deras enorma pälsar.

Ovido - Quiz & Flashcards