Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Carina Losenborg - 16 mars 2010 14:28

Tuva, jag, Ulrika, Atlas, Bimbo,Beon och Bus har just varit ute och gått en lång skön promenad. Vi hade med oss fika och det var kanon! Här kommer lite bilder!

 

Bimbo och Bus leker i snön! 


   

Atlas


   

Beon och Bimbo i full fart!


   

Alla hundarna!


   

Bimbo försöker ta Tuvas bulle! 

Av Carina Losenborg - 16 mars 2010 10:57

Idag är det underbart. Vackert väder, snälla underbara hundar och ett glatt humör! Kan de bli bättre?
Jag har jobbat på morgonen men nu är jag ledig resten av dagen, ska förbereda mig inför malmö mässan där jag, Emma och Åsa ska stå och massera hundar hela helgen. Ska bli jätteroligt!

Jag funderade på om jag skulle ta en lång sväng med hundarna men jag är fortfarande osäker på mitt knä så det får nog bli ett par kortare svängar.


Nu busar hundarna och leker för fullt. Tur att de har varandra ibland när de tycker jag är för tråkig :)

Ovido - Quiz & Flashcards