Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Carina Losenborg - 22 mars 2010 12:58

Nu har jag haft jönköpings posten på besök. de ville skriva om att jag ska följa med lure couring landslaget till EM i sommar och massera deras hundar :)

Så det ska bli kul att se vad de skriver och vilken dag detta kommer ut i tidningen.

Sedan har jag och Ulrika varit uppe på Elmia och hundarna har fått springa av sig. De behövde det efter en helg där de har fått visa prov på stort tålamod.

Nu sitter vi i soffan helt slut och känner oss som 70 åriga gamla tanter. Ont överallt och gnälliga :)

Av Carina Losenborg - 22 mars 2010 09:30

Nu är vi tillbaka från Malm och mässan. Vi åkte ner i fredags och åkte direkt till mässan. Jag fick sällskap av Ulrika och Atlas som följde med som allt-i- allo :)

Vi åkte direkt till mässan och packade upp vår monter sedan åkte vi till hotellet.. vi bodde på scandic segevången tillsammans med alla andra som hade hund.. Det värsta är nog att många hundägare tyckte det var ok att lämna sina skällande hundar ensamna på hotelrummet där de stod och skällde till långt in på natten.. Hemskt att man kan med att göra så mot andra på hotellet som vill sova och synd om hundarna de kan ju inte ha mått helt bra??


Iaf så måste jag säga vad stolt jag är över mina hundar!! Inte ett skall inte ett gruff ingenting, fastän det skälldes runtomkring sov de gott och brydde sig inte..

Bimbo har varit trött och seg hela helgen men det är typiskt för henne så det förstärker mina misstankar om att hon är dräktig då brukar hon bli sådan. Annars brukar hon vara full av liv men denna helgen har hon helst velat sova :)


Stod hela dagarna på mässan och masserade och hundarna skötte sig kanon som vanligt!! Det är sååå skönt att jag adrig behöver skämas för dem på mässor mm utan de är snälla och vänliga och finner sig i att vänta..


Nu är vi i af hemma igen och det är underbart. Jag återkommer med bilder mm från helgen :)

Ovido - Quiz & Flashcards