Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Carina Losenborg - 29 mars 2010 18:22

När man tittar på Bimbos mage så hoppar den omkring, jag har tittat på henne ett par dagar nu men trott att jag inbillar mig, så idag frågade jag Ulrika. Visst är det så att hennes mage hoppar.. man kan se hur det rör sig, helt oregelbundet. Hon kan ligga helt stilla och sova och helt plötsligt står hennes mage i 4 hörn. Den hoppar omkring en stund sedan blir det helt lugnt igen.
Och känner man på henne när hon står upp kan man känna hur det rör sig :)


så nu är det väl helt säkert, Bimbo är med Valpar!!!!

Av Carina Losenborg - 29 mars 2010 11:39

när man ska gå ut med 4 hundar så funderar man lite på hur det ska gå. Men Beon och bus går före mig, väldigt snällt och Bimbo och Atlas går efter. Bimbo börjar man märka på nu att det går trögare för henne. Hon orkar inte hela promenaderna utan i slutet få man nästan dra henne..
Tycker inte hon är enormt fet än men jag vet att det kommer, men det märks på hennes sätt att hon är dräktig. Hon orkar inte och vill inte.. Och som Björn säger att hon är alltid i vägen just nu och flyttar sig inte :)


Men oj vad jag är stolt äver mina hunder, de är verkligen duktiga :)

Av Carina Losenborg - 29 mars 2010 10:33

Idag är jag hundvakt till Atlas, hundarna har varit ute och racat en del men jag ska snart ta på mig varma kläder och gå en promenad med dem. Jag har haft kunder hela morgonen så promenaden får bli nu lite senare. Skönt iaf att man har hundar som är tålmodiga, tåliga och som helst inte vill gå ut när det är regn och rusk :)


Jag ser fram emot att få gå en promenad. Det ska faktiskt bli riktigt skönt. Även om det regnar :)

Ovido - Quiz & Flashcards