Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Carina Losenborg - 30 mars 2010 16:38

vad det är underbart med vår. Vi har varit ute en massa idag och just nu ligger Beon och Bus i hundgården. Helt nöjda med att vara där. Bimbo får dock vara inne, vill inte att hon ska bli kall och vill inte att hon ska ligga på marken med sin tjocka mage :)

Jag och Ulrika har varit ute och gått med hundarna och delat ut erbjudanden om massage. Det är inte så kul att gå och stoppa i lappar i brevlådor men med trevligt sällskap så blir det roligare. :) Tack Ulrika för all hjälp!

Av Carina Losenborg - 30 mars 2010 11:10

med 4 hundar. Det är roligt!

Bimbo var ganska pigg idag, behövde inte mana på henne, kan bero på att det var svalt och friskt ute och att hon har sovit gott i natt. Dock ser man på henne att hon tycker det är jobbigt, plan mark går bra men backar är jobbigt.


I morse var det minusgrader men nu är det sol och underbart väder. Jag har jobbat på förmiddagen men nu är jag ledig fram till 1 så jag tänkte ta hundarna med mig och gå en sväng till.

Ovido - Quiz & Flashcards