Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Carina Losenborg - 17 mars 2010 14:05

idag händer det bara eländiga och jobbiga saker. Först Försvann Emmas och Lisa hundar i Hörby och de var borta i flera timmar. De hittades tillslut välbehållna som tur är! Men nu fick jag precis veta att en av mina vänners hundar har råkat ut för en olycka och dött!! En ung hund som hade många år framför sig!! Vi lider alla med dig!!!

Av Carina Losenborg - 17 mars 2010 09:37

ingen har skottat i skogen ;) Suck vad det är tråkigt att man inte kan gå någonstans. Hundarna hoppar som så kängerur upp och ner men oftast ner. De sjunker verkligen ner till magen och jag till låren :( Ja ja nu är iaf hundarna rastade :)

Av Carina Losenborg - 17 mars 2010 08:29

Inatt har det snöat igen, suck! Det enda possitiva med nysnö är att den täcker en del av de gula kissfläckarna :)
Om en stund ska jag packa in hundarna i bilen och åka ut i skogen. Tänkte ta en långpromenad med dem, sedan måste jag åka till sortergården och slänga en massa gammal hundmat och kartonger som just nu ligger och skräpar i min bil.


Sedan vid 11 ska jag träffa en av mina bästa vänner Anna och prata lite, var jättelänge sedan jag såg henne så det ska bli kul!


Packa ska jag oxå göra idag och tvätta. Allt för att jag ska slippa stressa imorgon. Men nu är det hög tid för en promenad i det helt ok vädret :)

Ovido - Quiz & Flashcards