Alla inlägg den 1 april 2010

Av Carina Losenborg - 1 april 2010 19:09

nu har jag haft valpköpare här, mycket trevliga!! Det kommer bli kanon! Känns jättebra att jag har hittat så många bra valpköpare. Till er som läser detta så ska ni veta att jag verkligen är glad över att ni alla kommer att bli ägare till en aussie. Ni kommer att bli jättebra aussieägare det är jag säker på!!


Dock är bimbo lite tjurig idag hon tar ut det på bus.. suck. Nu ligger dock alla hundarna och sover, helt slut. Det är jobbigt att visa upp sig :)


Bimbo är dock väldigt tjock nu. Man ser att hon är dräktig det går inte att ta miste på.




Av Carina Losenborg - 1 april 2010 10:16

Hmm kan man lura hundar :) Nja det får nog bli barnen som blir lurade idag.:)

iaf så har jag varit ute morgonpromenaden och blimbo blir fortfarande helt lycklig när hon ser snöhögar, hon fullkomligt slänger sig ner i dem och rullar runt.. spelar ingen roll om det är smutsiga högar fulla med stenar eller om det är en väldigt lite hög, rulla måste man :)


idag har jag kunder hela dagen sedan kommer det valpköpare i kväll så jag har fullt upp.

Ovido - Quiz & Flashcards