Alla inlägg den 10 april 2010

Av Carina Losenborg - 10 april 2010 18:59

Idag har det varit en bra dag. Gick upp vid halv 7 för att göra iordning mig och hundarna. Vi gick ut och gick en promenad och sedan tog jag beon och Bus med mig för att åka till Nässjö Bk och deras agility tävling. jag skulle stå där och massera idag. Hemskt väder idag, det var 3 grader och snöblandat regn, men jag hade turen att få ställa upp bordet och alla mina saker inne.
Det var en mycket trevlig dag men många trevliga människor och många både duktiga och vackra hundar.


Bimbo fick stanna hemma hos Björn som har skött om henne idag! :) Hon hade det bättre hemma, men kan nu se ännu fler tecken på att hon är dräktig, hennes spenar är enorma. :)


Jag vill iaf skicka ett speciellt tack till Nässjö Bk och tacka för all hjälp! En mycket trevlig klubb med många mycket trevliga människor! Så har ni vägarna förbi Nässjö så passa på att besöka klubben. Jag rekomenderar den varmt!


Igår skrev jag inget, men jag kan berätta att vi var uppe på Jönköpings bk, jag och Ulrika och tränade. Bimbo var sjukt taggad och jätterolig att träna med.. hon fick ta det lugnt men det var kul att se henne.


Beon blir jag så impad av, han är verkligen duktig! Dock behöver vi träna på ett snabbare läggande, det går lite för långsamt :)


Bus är oxå duktig, vilken enorm kontakt hon har, hon följer kanonfint och är mycket uppmärksam.


Mina underbara hundar!!

Ovido - Quiz & Flashcards