Alla inlägg den 12 april 2010

Av Carina Losenborg - 12 april 2010 18:41

Ibland blir inte dagar som man har tänkt sig. Ibland önskar man bara att man fick gå och sticka huvudet i sanden och gömma sig. Inte vakna förrän det är en ny dag. Blir så trött på gnäll, gnat och tjuriga miner. Tur att hundarna iaf är glada, snälla och possitiva.

vad skulle man göra utan sina hundar?


Bimbo har legat inne och tuggat på det nyinköpta benet idag, hon var så nöjd och har gått omkring och stålt visat upp det. Just nu är hon nöjd med mindre promenader ett par gånger om dagen.


Beon och Bus har legat ute i hundgården och solat hela dagen. Det märkligaste med dem är att de inte klarar av att ha vatten i hundgården. så fort jag ställer ut nytt vatten så ska de bada i det och sedan ser de ut som 2 leriga, jordiga smutshögar.. hmm jag har nog fyllt på vatten till dem 8 gånger idag. suck!


Nu tänkte jag ta och njuta av den sista solen genom att gå ut med hundarna, ta en promenad med dem och se om jag blir på bättre humör. 

Av Carina Losenborg - 12 april 2010 08:38

Vanligtvis sover inte våra hundar i vårt sovrum då det blir både trångt, varmt och att jag inte kan sova om de snarkar :) men igår fick Bimbo flytta in i sovrummet. Jag vill ha ett extra öga på henne så att inget händer.

Hon klarar kortare promenader och vill gärna gå ut men de får inte blir för långa. Då får jag dra hem henne. Jag ska se om jag kan få några bilder på henne idag som visar hur tjock hon är men det är inte så lätt. När man ser henne i verkligenheten så ser hon tjockare ut än hon gör på bild.. hmm borde det inte vara tvärtom? Ska inte kameran lägga på kilon istället för att dra bort eller är det bara på människor?


Idag har jag en massa att göra, både kunder och annat så jag återkommer väl framemot kvällen :)

Ovido - Quiz & Flashcards