Alla inlägg den 28 april 2010

Av Carina Losenborg - 28 april 2010 20:53

Bimbo bäddar och bäddar.. snäller och bäddar lite till. Jag hjälper henne sedan lägga allt iordning för at hon direkt ska kunna bädda igen :) suck.. ja ja jag får väl låta det vara stökigt :)


Just nu sitter hon och tittar på mig, jag ska gå och släppa ut alla hundarna nu och ge dem mat, bimbo ska få lite fil och en macka så att hon får i sig lite hon oxå.. Hundmaten vill hon inte ha ..


Jag återkommer när det händer något..


ps.. tack alla som skriver kommentarer, det värmer! Känns roligt när det är så många som läser och engagerar sig.

Av Carina Losenborg - 28 april 2010 19:43

tempen fortfarande låg så det är bara att vänta    jag kan tänka mig att ni är lika spända och förväntasfulla som jag är. Jag lovar att uppdatera er så fort det händer något!



Av Carina Losenborg - 28 april 2010 18:07

har just ute och gick en liten vända men Bimbo så att hon är välrastad. När vi kom in så såg hon att de andra hundarna har fått varsitt ben. Ett av dessa var hon tvungen att ta inte för att äta utan bara för att hon ville. Går sedan in i mitt sovrum med benet i munnen, ser sig omkring och hittar det perfekt stället att gräva ner det på :) Hahahaha lilla vännen!


Hon äter fortfarade inte och bäddar mycket.. om det finns tid mellan valparna så kommer jag att uppdatera bloggen med alla viktiga fakta såsom färg, kön och ev får ni bild oxå.. annars kommer de så fort jag kan :)


Just nu ligger hon och flåsar mycket, går och bäddar, lägger sig, sitter, lägger sig igen, kommer och vill ha kel, bäddar, sätter sig och så håller vi på :)

Av Carina Losenborg - 28 april 2010 13:46

Bimbos temp är 36,5   


så nu borde det snart vara dax!! Spännande nu, inga värkar eller så men nära nu!!

Av Carina Losenborg - 28 april 2010 08:21

Vaknade vid kl 1 av att Bimbo höll låda, hon har i natt bäddat, vandrat, försökt gräva ner sin matskål mm. suck måste man göra det på nätterna? Det hon kan göra är att pluppa ut sina valpar.


Nu är hundarna rastade och fått mat, utan Bimbo som inte vill ha. Nu ska jag iaf ta och sova en stund så får i se om det blir några valpar senare.

Ovido - Quiz & Flashcards