Alla inlägg den 14 april 2010

Av Carina Losenborg - 14 april 2010 08:58

Nu är morgonpromenaden avklarad. Bimbo orkar följa med rätt bra på morgonen innan det har blivit så varmt. Hon traskar på bra ett tag men sedan går hon brevid mig med kopplet släpande.. Sista biten går hon flera meter bakom och släpar. Hon är då alltid lika glad när vi kommer hem och de andra hundarna får vara i hundgården och hon får vara själv inne. Hon uppskattar lugnet och det har oxå gjort att hon numera är på bättre humör och inte lika grinig.


Bus har oxå varit duktig idag, hon söker verkligen kontakt hela tiden så jag passade på att träna lite kontakt och fot med henne.  Dock är hon roligt, hon är lik Bimbo på det viset att hon vill gärna gå promenaden med en pinne eller en sak i munnen. Hon bär gärna, idag hittade hon en pinne som hon ville ta med hem, det fick hon. Beon försöker ta den ibland men hon är ståndaktig och ser till att få behålla sin pinne. Jag lät henne ta den med sig in i hundgården. Det är possitivt att hon gillar att bära.


Beon var mest intresserad av alla dofter idag, tror vi har en löptik på området :)


Idag ska jag till läkaren med mitt knä, nu fungerar det skapligt, det går bra att gå men jag kan fortfarande få maniskt ont i det om jag står stilla länge. Får se vad de säger om det idag.

Ovido - Quiz & Flashcards