Alla inlägg under april 2010

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 10:16

en till merle tik

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 10:03

tyvärr övertecknad..

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 09:57

med den mest perfekta jämna teckningen man kan tänka sig..

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 09:40

är nu född :)

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 09:06

kommen till världen :)

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 08:21

nu kommer de!!

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 07:18

suck.. nu har jag varit ute med henne igen, hon piper och gnäller men det som är konstigt är att hennes temp fortfarande är mycket låg. Hmmm

Hon äter inte sin hundmat men har fått fil och köttfärs och det äter hon. Just nu bäddar hon för fullt.


Känslan hos mig är dock fortfarande uppgivenhet. Känns precis som när man själv väntade barn, man väntar och väntar och vill så mycket men inget händer. Känns lite som något är fel, jag har suttit i natt och tänkt att det kanske bara är en valp så det är därför som hon inte satt igång, men jag har känt flera så det kan inte vara så och eftersom jag har känt dem och fortfarande kan känna dem kan det inte vara så att hon är tom.. men efter en natt utan sömn känner man sig helt slut och väldigt trött. Inte så konstigt att man är lite uppgiven..

Av Carina Losenborg - 29 april 2010 04:58

få människor vet hur uppgiven man kan känna sig kl 5 på morgonen efter en hel natt utan sömn med en tik som kräver och vill ha din fulla uppmärksamhet.


Hon piper, står vid min sida och vill att jag ska klappa henne hela tiden. Känner mig jätteelak men min händer orkar inte. Jag är nu enormt trött och skulle behöva sova. Uppgiven och frustrerad över att inga valpar har kommit. Vilken skitnatt detta har varit än så länge. Hoppas den snart blir bättre.


just nu ligger hon faktiskt så jag ska oxå lägga mig en stund och se om jag kan få sova en lien stund iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards